Svar på kommentarer!

Det var länge sen någon kommenterade, så passar på att svara på kommentarerna som nyss dykt upp!
 
Tack till dig som tycker att jag inspirerar, är så himla härligt att höra! Såna som du gör så man får mera inspiration för bloggning och livet i allmänhet. Guldstjärna och kramar till dig! :)


Well, jo och nä, eller vet inte riktigt hur jag ska svara på frågan. Vill veta vem som frågat hehe. Nämen jag vet inte, känner mig på något sätt så ensam i mitt liv, fastän jag är omringad av familj, djur och flera kompisar. Jag längtar efter någon man kan ha roligt med, dela speciella stunder med, mysa i höstmörkret och ha det bra helt enkelt. Känner att jag lekt av mig tillräckligt, vet vad det går ut på. Been there, done that liksom. Men, tyvärr får man inte alltid(läs aldrig) som man vill. That's how life goes. Hoppas du är nöjd med ditt svar. ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0