Back to reality and sh*t

Skriver en mening, funderar, raderar meningen. Tar ny rad, skriver, raderar, skriver, tänker, raderar, byter ut ord. 
 
Jag skulle kunna hålla på likadant i evigheter, säg mig, varför är det alltid så svårt att börja på ett inlägg? Har inte bloggat här på sjukt länge dessutom, just pga ovannämnda orsak. Vill så gärna blogga, men hittar helt enkelt inga ord. Har trots allt bloggat så himla många år så har svårt att sluta, fastän jag inte bloggat här har jag ju bloggat på min andra blogg, hästbloggen alltså. Dock känner jag att jag saknar att ha en livsstilsblogg, saknar att blogga om vardagen. Finns väl knappt många läsare här på bloggen mera, men egentligen så bryr jag mig inte. Vill blogga för min egen skull, kunna se tillbaka på allt man gjort, hur mycket man har utvecklats som människa osv. för att sådana saker intresserar mig.
 
En liten uppdatering av utseendet kanske hittar min passion för bloggningen igen, eller man kan ju alltid hoppas på det. Så ni lär höra av mig nu i framtiden iallafall. 
 
hämtade hem en liten en i fredags, säg hej till Bella. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0