someone who vows you'll never be alone.

Maybe I'm gonna be that lucky one day.


Det går bra nu hörrni! Med skolan iallafall, är så sjukt nöjd! Har fått resultaten från två kurser och jag hoppar i taket, jaa, så glad är jag! Att för en gångs skull faktist vara bra i skolan får mig att orka med det också. Inte är det en dålig sak heller att vi för tillfället har superlite lektioner i skolan och om några ynka veckor får vi ÄNTLIGEN jullov! Fan så jag har längtat!
 
Annars då? Livet rullar väl framåt och idag mår jag bra som ni säkert märker. Ingen panikångest varken igår eller idag (ännu), hoppas det fortsätter likadant så får jag må bra! Bara två hela dagar (+idag) kvar av den officiella hatmånaden. Dessutom har de lovat snö till helgen, hoppas!! Skulle bli en perfekt lillajul då! ♥ 
 
Nu ska jag vara aktiv för en gångs skull, byta kläder och åka till stallet. Ha det fint hörni! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0