You might be scheduled to meet me in June, 7th, 2034.

Busy woman här hej!

Morgonen spenderades som sagt på stallet, tränade hästen och så. Kom hem runt 11, käkade och solade på balkongen!;) Sen ut på prommis med Daisy-söten(jaa hon är här för tillfället men åker hem idag.. :( ) och så iväg till stallet igen och en sväng till stan för att hämta bror från skolan! Nu sitter jag med kaffekoppen i handen och pustar ut för två sekunder. Ska snart sätta igång och storstäda hela lägenheten, eftersom jag lovat mamma. Sen ska jag duscha, åka och natta hästen och sen iväg till maxmo! Där har ni min dag i korthet!

Näe, nu ska jag dricka mitt kaffe och fortsätta med busy woman-livet, vi hörs senare!


gårkvällens outfit! vad tycks om min nya trenchcoat?jag älskar den! It's so ME!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0