Godmorgon!

Sovit gott? På den frågan kan jag iallafall själv inte svara riktigt ärligt, vill säga jodå men 5h nattsömn är nog inte att sova bra...
Ligger anyways ännu i sängen, var nyss till stallet och släppte ut hästen. ***** sover så sött här brevid mig, naaaw, men han får sova vidare, ska inte väcka honom.. Kan dock själv inte sova längre så vet nog inte riktigt vad jag ska göra, men jag lär väl hitta på nåt!

Igårkväll efter jobbet träffade jag manda en snabbis och sen körde jag in till stan till en kompis och hängde där i några timmar, kom sedan hem och kollade film och hade mysigt. Idag dock ska jag nog inte göra värst mycket, ta det lugnt bara typ. :)

Men vi hörs nog mer senare, ha en bra start på söndagen ni alla!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0