DETOXING!

De som känner mig bra personligen vet att jag tycker om att testa på olika, nya saker och därför blir jag ofta inspirerad av nya undersökningar och tester.. Som t.ex. nu, rubriken säger allt! Ja, jag ska detoxa! Började redan igår och det går bra hittills! Detox går ju ut på att man i princip dricker en massa närigsrika och SUPERNYTTIGA smoothies under en viss tid för att rensa kroppen från olika gifter. Jag har aldrig detoxat förr så tänkte det skulle vara kul att testa. Orsaken till att detoxa är att jag verkligen vill rensa min kropp från gifter och må bra, dessutom är det perfekta timingen nu före studenten, så man ser riktigt fin och fräsch ut sen! ;)

Bilderna får nu fortsätta berätta lite om min detox;









Kan fortsätta uppdatera om hur det går, ifall nån vill veta? hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0