as the rain falls down on my skin

Go'kväll bloggen!

Sitter för tillfället i vardagsrummet och är totalt utmattad. Har sprungit på stallet i princip hela dagen och nu ikväll var jag ute med N en sväng. Har nog aldrig varit såhär slut efter 6 dagars jobb, men funderar ändå på att superstarta en ny vecka imorgon med morgongym! Älskar ju att träna, så morgongym lär bli väldigt nice, bara jag orkar dra upp mig ur sängen, haha! Efter gymmet blire morgonstall och sedan iväg till maxmo så papi får byta däck på bilen och så ska jag hämta Daisy till hb en stund. :) Senare imorgon åker jag nog på ärenden in till stan och sånt. 
Menmen ska nog sova så småningom så detta inlägg får räcka för dagen.. Godnatt!




I have so many things on my mind to tell, but I'm way too scared to share them with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0