Mars 5, 2012

Hola amigos!

Hoppas ni haft en bra helg? Det har jag iallafall! :) Lördagskvällen bar med sig en förutspådd utgång med mina cheyeer! Först träffis hos A, sedan vidare till E's place för att föra lite. Hade en sjukt bra kväll med mina tjejjer! Dock blev det lite drama mot slutet, som vanligt.. men det är väl sånt man får ta. Synd bara att folk tydligen vet mer om mig än vad jag själv gör och att folk måste hitta på en massa skit rykten, bara för att de ska få status i kompiskretsen eller något. Patetiskt säger jag bara.

Nåja, vaknade upp på söndagen runt 12. Klev upp och försökte vakna till lite. Stack sedan iväg till stallet på ett längre besök. Kom hem ganska sent och satt och segade vid datorn i några timmar. Kröp under täcket då klockan visade på lite över 8 (!!!) och somnade ganska så bums.

Sov ända till halv 9 imorse, så en 12-timmars nattsömn igen hehe.. Med ett uppehåll ca halv 2 på natten.. Vaknar med värstahuvudvärken, skakar av köld och tror jag ska dö. Mäter tempen, får konstatera att jag har feber. Slänger i mig stark värkmedicin, klär på mig en massa kläder och kryper ner tillbaka under täcket. Nu har jag fortfarande lite feber och halsont som fan. Typiskt att bli sjuk just nu. Ska iallafall ta det ganska lungt idag, åker snart till stallet en sväng men annars ska jag nog bara vara hemma. Hoppas på att vara lite friskare tills imorgon så jag kan åka in på ärenden till stan, träffa T osv. Somtur har jag jobb först på fredag, så jag hinner bli frisk tills det iallafall. Annars tror jag nog detta kommer bli en ganska så "normal" vecka, nothing special på gång.

Menmen, ha det fint allihopa, och försök hålla er friska och krya! Kram! ♥


lördagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0