Mars 26, 2012

Tjing!!

Mina dagar fortsätter springa förbi i en himmelens takt, igen, trots att jag gör mycket och ingenting går varenda dag lika fort. Fredagskvällen spenderades i maxmo och på lördagsmorgonen hoppade jag i bilen kl0900, körde in till stan, dumpade av en del grejs på hb och fortsatte sen iväg till gymmet på 45 minuters spinninglektion vart man dog lite igen som vanligt!;) Resten av dagen sprang jag omkring överallt och fixade en massa, på kvällen kom mina kära vänner till mig för lite förfest och födelsedagsfirande! Fick minst sagt intressanta presenter, hehe.. Runt 11 packade vi in oss i V's bil och så blev det partytimes @Fontana! Efter några välvalda om och men staplade jag in i hallen på hb halv 6 på morgonen och stupade i säng. Vaknade igår först lite före 3.. Hela resterande dagen bestod i princip av chill och stallbesök.

Imorse var jag iallafall väldigt hurtig, trots att jag sovit sjukt dåligt.. Steg upp lite över 7, fixade mig och skjutsade bror min till skolan och återigen hem tillbaka. Har gjort en massa jobbansökningar och fixat med en hel del viktiga papper + planerat min framtid för nästa höst. Men ändå känner jag mig slö idag, som om jag inte fått något gjort.. Borde snart också åka iväg till stallet, men är för tillfället så sjukt otaggad,hehe. Kan det månne bero på några timmar för lite sömn inatt?? Nåja, ska nog försöka dra iväg mig så småningom! Ikväll ska jag dessutom hinna ta en sväng till gymmet också! Ryck upp dig själv nuu Anna!!! Känns förresten så himla konstigt att inte behöva befinna sig i skolan längre.. Fattar nada typ. Men skönt ändå! :)

Aja, ska försöka sätta igång med allt nu, ciaaao! :)






väääldigt seriös.. nooot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0