IT'S OVER!!!!! HAPPYDAYS!!

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOV!!!


Så. jävla. SKÖNT.!!!! Nu är skolan slut för min del, till stort sett iallafall. I väntan på 2: a juni, då vi tar studenten! :)

Annars då? Jo jag mår väl helt okej. Ska inte ljuga och säga jag mår bra, men jag klarar mig. Inget går riktigt bra för tillfället så jag är smått frustrerad, arg och ledsen, men vad kan man.. Det märks på mitt bloggande att jag haft så mycket annat på hjärnan, för har ju knappt uppdaterat något här, men bättre det ändå än att jag sitter här och klagar! Ja juste, så har jag ju blivit ett år äldre i onsdags, firades dock på lugnt sätt, ska fira ordentligt imorgon!! :D

Bjuder igen på lite bilder från de senaste dagarna, för jag har på känn att ingen orkar läsa romaninlägg ;)


Fick min limited edition college!!


Varit på öppning till Cubus och shoppat loss!

.. denna gång med Niina bakom ratten!




hihi sööt!


Maaaat


Sola & kaffa på balkongen!


gymmet!!


Pyntat och fixat fina naglar!!!

Nu ska jag sysselsätta mig med något trevligt! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0