Nyt mennään eikä meinata..!

Godmorgon!

Hoppas ni sovit bra? Det har jag iallafall! Skönt att lägga sig tidigt igen och vakna tidigt till nykokat kaffe och fågelsång utifrån samt kolla denna veckas väder och konstatera att det kommer bli VARMT! Då jag vaknat upp lite mer ska jag slänga på mig kläder och lite maskara, sedan dra iväg på ärenden in till stan. Efteråt blir det både stall, gym och läsning på studentskrivningarna.. så vi snackar om full rulle igen, hehe! Men bara bra väl det? Tråkigt om man inte skulle ha något att göra ju. ;)

Annars har mina dagar har rusat fram och jag har knappt hunnit sitta vid datorn. Istället har mina dagar bestått av läsning på studentskrivningar, skrivit engelskan i fredags, panikerat för denna vecka ang. skrivningar, tränat, träffa mina kära vänner,tillbringat tid i maxmo med Daisysöten, shoppat lite, varit partypingla i lördags, kört rodeoshow med min pony och en massa annat.. fullt upp somsagt! Menmen, istället för att skriva en roman om de senaste dagarna kan  jag bjuda på några bilder istället;




















och tillslut en bild på veckans väder, som kommer vara awesome, speciellt i slutet av veckan!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0