The clock is like.. way too early..!

Godmorgon..!! :)

Hahah jag är väl smått galen igen som vaknar av mig själv denhär tiden?! Har dessutom varit uppe en halvtimma redan.. Sitter som bäst och dricker mitt morgonkaffe. Om en timme ska jag bestämt befinna mig på stallet! Därefter blir det en snabb sväng hem och sen fortsätter jag iväg och skjutsar bror min för att sen själv också fortsätta till skolan på Biologiprep. EFter det är planerna lite halvsuddiga, men ska iallfall en sväng till stan, plugga mera biologi och på kvällen ska jag till gymmet för att träna. That's about my day! Vad ska ni göra idag?

Btw, en sak jag reagerade starkt på igår då jag tog bilder med webcamen.. Mitt hår har växt SJUKT MYCKET på ett år, mindre än ett år egentligen!! Jag menar, har dessutom klippt bort iallafall 5cm från det under det gångna året, säkert närmare 10 då jag klippt det flera gånger.. Men det fortsätter att växa som ogräs! Bara bra dock, nu behöver jag ju inte ha extensions mera. Eller klart jag kommer fortfarande ha det emellanåt, men nu kan jag iallafall ha ner håret helt naturligt utan att det ser ut som fan. ;)

DÅ( 2 juni,2011):



NU(14 mars,2012):



ser ni hur sjukt stor skillnaden är?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0