About tha weekend!

Hej bloggen!

Helgen har rullat förbi i lugn takt, jag har ÄNTLIGEN tillfrisknat och fått bege mig ut i samhället igen, tjohoo! I fredags efter att ha angstat en hel del, började jag organisera lite i min byrå som ALLTID har lådor fulla med massa skräp. När klockan tickade mot 6 åkte jag och brorsan med papi till maxmo och där spenderade jag då hela fredagskvällen med att dega framför datorn,eeeh. Steg upp runt halv 9 på lördagen, packade och fixade och sen åkte jag och papi in mot stan. Dessutom fick också Daisy hänga med! Väl hemma på hb fortsätter städningen! När klockan närmar sig 11, kör jag till stan med Daisy i baksätet. Vi hämtar upp min kära vän Bjurre och fortsätter vidare till stranden, var vi sedan njuter av en 2h lång länk i det vackra VÅRvädret! Efteråt blir det ännu lite finputs på hb samt närmare 3h Biologi-plugg inför studenten och sen åker jag och D iväg till papi igen. Blev en tidig kväll för min del och bra det, eftersom blev tidig uppstigning (halv 6)!! på söndagsmorgonen och iväg in till stan igen, denna gång dock utan D. Städade klart rummet, tog en jäklans tid dock! Sen vart jag duktig och började plugga biologi igen, duktig chey! Mot kvällen blev det en körtur med min kära Bjurre och en tidig natt igen, denna gång stupade jag i säng 21:20..





plugg MED hund


plugg UTAN hund

Vaknade pigg och kry idag, 07:00. Gjorde alla morgonsysslor och sedan bar det iväg till skolan (!!) för att skriva essäprov i modersmål. Enligt magkänslan gick det helt okej, men vi får ju se sen då resultaten kommer ut. Efter skrivandet degade jag hemma i flera timmar, hade grym migrän och min hjärna vart allmänt mos. Drog iväg min och min kära vän Karos röv nu på kvällen till gymmet. Blev lite solning, Core och snabbpass på löpbandet. Lugn och bra start på tränandet, vill ju inte bli sjuk tillbaka så!:) Nu har jag duschat och återhämtat mig med lite god fruktsallad,keso och te. Så dags för resten av kvällsbestyren och sedan sovdags! See ya later babes! ♥


Bjurres bild, hehe.. men jag och pony igår! Saknat min lilla bäbis! ♥



P.s. sorry för angstinlägget här tidigare idag, är borttaget nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0