Sunbath at the balcony

Tjing!

Har som ni säkert märkte varit riktigt aktiv redan från morgonen! Steg upp kvart över 7, packade väskan och drack mitt morgonkaffe. Skjutsade bror till skolan och fortsatte sedan till gymmet. Blev ett konditionspass sådär på morgonkvisten; 40 minuter på löpbandet och 20 minuter spinning, känner att det startade min dag sjukt bra! Kom hem, käkade frukost och sen har jag läst på biologi, sista slutspurten.. Imorgon är det ju dags för Biologiskrivningar.. 

Btw, gissa var jag befinner mig nu?! Jo, på balkongen! Det är sjukt varmt här så sitter och solar i bikini, thihi! Så småningom ska jag väl släpa mig iväg till stallet en sväng också och ikväll ska jag ännu hinna med att plugga matte och träna igen faktist, hehe. Mina dagar är sjukt galet fullbokade denna vecka.. men nästa vecka börjar förhoppningsvis lugnet, thank god. Aja, bloggar mer senare om jag hinner, nu ska jag njuta en stund ännu för fulla muggar, pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0