March 14, 2012

Hello world! ♥

Hoppas ni har haft en bra hittills? Vaknade imorse av mig själv kl 06:50, riktigt pigg och kry! Måste bero på att jag somnade vid halv 10 igårkväll. Fixade morgonkaffe, klädde på mig och sånt. Slängde sedan bror till skolan, hem igen för att fixa det sista och så åkte jag själv iväg till skolan för att ta en snackis med studiehandledaren om min framtid. Thank God för det, nu har jag helt 100% klart vart jag ska söka efter gymnasiet och ska göra det redan ikväll. Efter snacket blev det en sväng till stan för lite minishopping(dyker säkert upp här senare)! Kom hem en sväng emellan, fick snabb-besök av K! Vi njöt av vårsolen med varsin kopp kaffe på balkongen och därefter drog vi iväg till bibban och pluggade! Kom nyss hem därifrån, ska byta om och sticka iväg till stallet! Efter det ska jag ännu en sväng till gymmet.. fullt schema alltså, hehe! :)

Tillslut dagens look(/facelook);




Kommentarer
Postat av: Tilde

Hej, kan du berätta vad du fick för lön vid wasalandia? om du int vill berätta, kan du iaf säga t.ex. om det var över eller under 8 euro i timmen eller nåt sånt? och hade alla samma lön eller var det t.ex. mera lön åt dom som var äldre eller?

2012-03-14 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0