It's like... FUUUUUU

Gårkvällen.. jaa, den blev värre än förväntat. Låg hemma och skakade med över 39 graders feber, yrade en massa och mådde rakt sagt piss. Gjorde absolut INGET på hela kvällen typ, eller jo kollade 2 filmer men kommer knappt ihåg vad de handlade om.. Blev tidig kväll för mig och sov en lång natt igen på nästan 12 timmar(fick dock faktist sovt ganska bra denna natt, men undantag från helt knasiga mar(?)drömmar).

Vaknade imorse runt halv 10, fortfarande med 38,5 graders feber. Fick bli en stallfri dag för mig, så jag får vila lite. Det har jag gjort också. Bara varit hemma hela dagen och segat mig, kollat lite film och tv, försökt äta något och druckit en massa vätska för att rensa kroppen. För tillfället mår jag nu lite bättre, har endast lite stegring. Imorgon ska jag kämpa mig iväg till stallet med sonja som hjälp. Fan, hatar verkligen att vara sjuk.. men vad kan man.. Tänker iallafall vila ordentligt så jag blir frisk. Iofs har jag inte varit sjuk sedan december, score på den! Brukar ju annars vara sjuk hela tiden på vintern typ.. 

Aja, ska nog sova nu för mina ögon vill knappt hållas öppna. Godnatt! ♥


Ge mig sommar, sol och en mintchokladlatte från Wayne's, taaack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0