It might get better from now on!

Hello world!

Just nu mår jag ganska fuckin' awesome faktist!!!


Ingen feber på gång eller något, så jag får kanske sova inatt, yeeeey!!! Ska ändå ta det rätt lugnt resten av veckan, blev bl.a. tvungen att sjukanmäla mig till jobbet, anlita Åsa att sköta+motionera hästen osv.. Höll btw på att dö lite igårkväll med 40,3 graders feber. Trodde seriöst jag skulle dö. Men somtur gick det över efter några timmar och ca 1000mg burana(tror dock inte buranan hjälpte så mycket). Har imorse varit omkring till blodprov, hälsostation, centralsjukhuset.. För att reda ut vad jag har för fel. Får mera resultat om det imorgon, men snabbsvaret för angina var negativt. Hade lite feber ännu imorse, men nu har jag bara en liten temperaturhöjning(~36,2) över mitt normala(~35,3). Känns skönt.

Har dessutom fixat en hel del saker nu och resten ska fixas på måndag, så jag får någon ordning på mitt liv! Orkar inte med skit längre, så ska fixa allt nu.

Kommer dock sakna min pony så in i helvete då jag inte kommer se honom förän måndag! :'( Aja, nu ska jag kolla tv, sen sova, för är sjukt slut av detta sjukandet, fast man bara slöar typ. Eller, mitt huvud är helt slut, har haft världens värsta tryck/huvudvärk i 4 dagar nu så.. Nu först börjar det lätta. Menmen, ni kan förvänta er mer uppdatering imorgon, pussaaar! 


Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0