I'm halfway now, nothing can stop me. Not even You.

Hejsan bloggen!

Har totalt glömt bort bloggen(igen!!).. förutspådde ju dock att det var stor chans att det kunde hända. Senaste dagarna har varit jobb, gym, häng med kompisar, tränat ponnyn, städat och fixat en massa här hemma. Idag steg jag upp halv 8. Kokade kaffe och sprang ner till tvättstugan. Tvättade kläder i 3 omgångar och där mellan hann jag också till affären en sväng. Sen packa väskan, slänga sig i bilen och gasa iväg till gymmet. Spinningtimme stod på schemat idag! Har inte varit på spinning på över ett år(!!) så kan verkligen säga att det kändes. Körde sedan hem igen, slängde i mig lite käk, böt om och fortsatte färden mot stallet för att rida och sköta pony. Kom nyss hem därifrån, har kokat lite kaffe och nu sitter jag här ganska så utmattad, hehe.

Kvällen förutspår högst troligen en galen utgång med mina galna partypinglor!;) Have a great weekend you all!♥


senaste HELGALNA utgången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0