Godmorgon!



Är uppe med tuppen igen, haha.. nästan iallafall! Har redan skjutsat bror min till skolan, sitter själv för tillfället och avnjuter mitt morgonkaffe! Ska sedan sticka iväg till stallet, happydays!

På dagens schema sådär förövrigt står bl.a. provläsning och träning på gymmet! Skulle egentligen gymmat nu på morgonen men kom fram till "vad f*n ska jag göra på gymmet?!" Vågar inte träna så hårt med tanke på att jag varit sjuk så går hellre på t.ex. Bodybalance-lektion och sånt, så det sparas till kvällen. Funderade också på att åka in en sväng till stan, hade löning igår så skulle kunna åka och shoppa lite! ;) Resten av dagen består säkert av chill, så det blir niiiceee!

Ha en fin tisdag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0