damn it.. !!!

Shaisse.. Ska snart åka iväg till läkaren. Min hals är uppsvälld så in i helvete, hade 39,5 graders feber inatt och känner mig helt kraftlös. Troligtvis är angina boven i dramat, så ska åka och ta svaljprov, få recept utskrivet samt hämta sjukintyg.. blir nog inget jobb för mig på fredag alltså, suck.

Sonja kom iallafall med mig till stallet idag, tack så himla mycket för det! Hon slavade och fixade allt, medan jag stod och asgarvade åt ingenting och var allmänt bortkommen. Hon motionerade också min lilla knäpphäst. Själv stod jag och njöt av solen och fick lite bränna i ansiktet! ;)

Annars har jag bara stirrat på televisionen hela dagen. Ska nog fortsätta med det då jag kommer hem från läkaren. Vill inte sova inatt, rädd för att ha en lika mardrömsliknatt som den förra.. suck. Har redan fått några raseriutbrott/PMS-anfall pga att jag inte orkar med detta skit mera. VILL INTE VA SJUUUK. Hade varit mycket bättre med en helt vanlig förkylning bara, men nehe.

Aja, ska inte angsta här mera, ciaaao!


såhär känner jag mig just nu.. (old pic)


P.S. I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0