@ work!

Tjing!

Sitter som bäst på jobbet och fick lite tid över så tänkte blogga lite! Känns som om jag inte gör annat än jobbar och sover typ, och är på stallet förstås då.. Dagarna rinner iväg och jag hinner knappt göra något. Har dock försökt klämma in lite kompisträffar och träning i mellanrummen, men knappt blir det, därav varför jag inte hinner blogga längre. Dessutom har blogg.se-appen totalkraschat så jag kan inte blogga via mobilen heller.. suck -.-

Anyways, midsommarafton idag då. Gissar på att de flesta åker ut till sina sommarställen eller åker på någon festival. Själv ska jag stanna hemma och jobba.. YEY. Nåja, bryr mig egentligen inte så mycket eftersom jag tycker alla högtider är överskattade.. Jag menar, julafton och nyår kan jag gå med på, men allt annat känns smått löjligt, men det är bara min åsikt! :) Själv ska jag bara ta det lugnt med familjen, grilla och senare kanske träffa lite fina vänner, men annars är det en lugn midsommar för min del, blir ju somsagt istället jobb för hela slanten, dag 2/6 på gång som bäst nu. Slutar om nån timme vilket känns skööönt!

Menmen jobbet kallar återigen, ha det fint allihopa!


förra midsommaren i kalajoki med mina cheyer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0