Tiden rinner iväg.. !!

Shaisse.. fullt upp i dagsschemat igen som vanligt!

Fick min första ordentliga sovmorgon på sjukt länge, så sov ända till halv 11, sköönt! Fixade lite småsaker på datorn och körde sedan in till stan och till stallet, var jag spenderade flera timmar tillsammans med S och våra ponys! :)
Halv 4 befann jag mig hemma igen, gick ut med datorn och solade en stund och tog det lugnt bara. När klockan närmade sig 8 befann jag mig återigen vid stallet för att natta hästen. Blev ännu en körtur med Bjurre förrän jag körde hem igen.

Håller som bäst på att planera in lite hästrelaterade photoshoots osv, ska bli sjukt spännande och intressant.. får bara hoppas man överlever det också hehe.. Nej men hursomhelst! Ska nog sova småningom för kommer ha sjukt hektisk dag imorgon eftersom min studentfotografering är IMORGON och inte på fredag.. suck. Aja, ha det bäst kompisar! :)


bjuder på en mindre fin bil-bild ikväll, men man kan ju inte se bra ut 24/7 heller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0