In the end it's only you and yourself who matters


Näe, nu får min bloggtorka lov att vara slut! Måste helt enkelt försöka bli mer aktiv här igen, för kommer ändå bli sur på mig själv då jag inte bloggat, eftersom jag då i princip inte har någon aning om vad jag sysslat med..

Idag fick jag iallafall ta sovmorgon pga att S är världens snällaste och fixade morgonstallet istället för mig, tack till henne!♥ Sov typ hela dagen igår men sov ändå nu också en 12h lång nattsömn.. snacka om att vara trött, hehe!

Idag har jag iallafall inga speciella planer, sitter för tillfället hos papi och ska snart åka iväg in till stan för att fixa stallet och sånt. 

Vad har hänt under de senaste månaderna som jag bloggat så lite då? Jaa.. jag vet faktist inte. Mycket men ändå inget. Drama hit och drama dit känns det som. Men nu ska det bli slut på allt drama, orkar inte med sånt trams längre. Niinkuin sä hani multa kysyit silloin et koska mä oon ollu ihan yksin, ilman ketään. Mä en tiedä, mä en edes muista sitä aikaa. Siitä on aivan liian pitkä aika. Jag måste ta en andningspaus som du sa, koncentrera på mig själv, på mitt liv. Sluta angsta och fundera. Man lever ju ändå bara en gång. Så är det bara. Se aika kun olin yksin, silloin mä olin oikeesti onnellinen, silloin mä kasvoin ihmisenä. Nyt mä en vaan tiiä enää, välillä tuntuu etten ees tunne itteäni enää. Mut sun sanat, vaikka ei ehkä vaikuttanu siltä, mut mä kuuntelin joka sanan jonka sanoit ja otin ne muistiin. Sä sait mut muistamaan et mun elämä on tärkein,mä oon tärkein. Kun aika koittaa, mä tuun löytään jonkun joka on mun arvoinen ja joka hyväksyy mut sinä ihmisenä kun oon.


Kommer säkert hit tillbaka till papi ikväll, men tills nästa inlägg dyker upp; ta hand om er själva och kom ihåg att ni är värda allt och mycket mer. Det är DU som betyder mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0