Shit, it's monday.. again!

Goodmorning babes!

Otroligt, lilla jag har varit uppe sen över en timme tillbaka! Den snälla syrran som jag är skjutsade jag brorsan till skolan, vilket fick mig att vakna till lite, somtur! Ska åka till stallet så småningom, eller ca om en timme kanske. Så tills dess ska jag kolla ut kläder för dagen, packa väskan och chilla med nån kopp kaffe!

Har ju skola idag från 13.15-14.30 så blir en jättekort dag! Ikväll blir det att försöka dra mig till gymmet! Är en stund sedan sist.. Men vad kan man om man är sjuk hela tiden..?! Ska också göra lite mera skoluppgifter som jag måste komma ikapp med just pga att jag varit sjuk.

Aja, det är väl dags att sätta igång med allt nu så man får igång dagen! Hörs senare! :)


en del av innehållet i paketet jag hämtade ut igår! ;) (i brist på andra bilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0