I LOVE TO WORKOUT!

Go'kväll bloggen!

Blev inget bloggande igår, eftersom jag inte satt vid datorn på hela dagen! Istället spenderades dagen först på stallet, sedan till skolan och efter skolan en sväng i stan med min raksu. Då jag kom hem fick jag inspiration och fräschade upp min nya kalender, kanske visar senare! Sen tog jag det lugnt en stund, och sedan stack jag iväg till gymmet! Blev dock ganska lugnt gympass, bara 10 min på löpmattan och sen Core30. Solade igen efteråt, så börjar få en riktigt bra bränna nu! Tur att jag har den hudtypen som blir brun supersnabbt! ;)




hoppning stod på gårdagens träningsschema i stallet!

Idag startade min dag 06:40. Steg upp, fixade morgonkaffet och käkade frukost(jo, hör och häpna!!). Exakt en timme senare hoppade jag och brorsan i bilen, jag skjutsade honom till skolan och fortsatte sedan vidare och befann mig på skolgården 08:00. Var i skolan ända till 13:00, däremellan hade jag också hunnit en sväng till stallet. Åkte hem och segade några timmar i soffan med värsta migränen och tänkte att jag inte orkar göra något alls idag. Men där runt 6-tiden fick jag världens energikick från ingenstans och bestämde mig för att åka till gymmet ändå! Blev Bodyattack60 idag på WSC och damn så jag pumpade! Adrenalinet flödade i kroppen och jag kan lova att jag kommer att ha jordens träningsvärk imorgon.. men who cares! Det är ju "bra" värk iallafall! ;) 


Nu är jag nyduschad och känner mig riktigt fräsh! Ska dricka lite te och kolla tv, sen blir det nog sovdags! Godnatt på er finisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0