Jan. 20, 2012

Hämtade äntligen ut min externa hårddisk idag! 


På den högra bilden ser ni skillnaden mellan min gamla och nya hårddisk(den svarta är min nya ofc!)! Den nya är så mycket mindre och lättare + att man inte måste koppla den till ett eluttag för att den ska funka. Den gamla hårddisken som ni ser är en av de första som kom på marknaden, därav storleken..


Förövrigt har jag tagit det lugnt idag, har inte mått så bra så bestämde mig för att stanna hemma. Skulle egentligen till Ollis och shejka loss med mina tjejjer, men måste tyvärr avstå från det idag. Har dessutom ingen riktig lust heller för att festa, mycket pga att jag vill ha allt gällande skolan nu så jag kan pusta ut och ta det lugnt. Imorgon tänker jag stiga upp relativt tidigt, åka till stallet, gymma och sånt. Kvällens planer står ännu oklara, vi får se vad som händer. Om inte annat åker jag till maxmo som vanligt(befinner mig här för tillfället också) för en chillkväll. 

Nu ska jag kolla lite tv och helt enkelt ta det lugnt bara! Ha en fin fredagskväll ni alla!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0