Take me to Ibiza!

Chacha bloggeeeen!

Sitter i skolan @ the moment! Har håltimme mitt i dagen och eftersom bjurre dissat mig får jag väl spendera tid på datorn då istället. Ska iallafall försöka göra lite skolarbeten och sånt, fastän jag inte har riktigt motivation för det, men måste man så måste man! :)

Anyways, har en grym längtan för att åka utomlands!! Kollade snabbt på några resor igår och fan vad nice det skulle vara att åka! Blir väl nog någon utlandsresa före studenten, men vill åka nu redan! Vill ju såklart åka tillbaka till Alanya, men ifall om vi åker någon annanstans (vilket vi troligen gör) skulle jag helst åka till Rhodos,Kos,Magaluf eller Ibiza! Absoluta partyplace helt klart, för det är ju så det ska vara, eller hur? ;)



Igår efter skolan vart jag en sväng till stan med raksu, tog en sväng till Wayne's och så fyndade jag ett par dösnygga byxor, gotta show you later! Kom hem runt 6 tiden, så slängde i mig lite käk, packade gymväskan och drog till gymmet! Blev ett tungt gympass med satsning på kondition, och muskelövningar för lår, mage,rygg och rumpa + stretching ofc! Ifall ni undrar varför jag nästan aldrig tränar armmuskler och benmuskler i övrigt är det för att jag rider och är i stallet så pass mycket så jag tränar dem där då när jag jobbar! Vill ju inte få värsta muskelknuttearmar heller! :D Aja, kom iallafall hem vid 10 tiden på kvällen så det var bara att hoppa i duschen och sen sova!

Började skolan 8:15 imorse och kommer spendera dagen här ända till 16:00 med undantag av två håltimmar(ena just nu och andra från 13:00-14:45). Efter skolan blire stallet as usual och sen också en sväng till gymmet! Måste också försöka orka/hinna plugga lite ikväll så jag inte lämnar efter med något skolarbete. Har bestämt mig för att vara duktig skoltjej nu den sista månaden iallafall, all in alltså!

Värsta romaninlägget här nu (guldstjärna till den som orkat läsa allt!), så dags att avsluta! Lateeeers!




 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0