This was my week

Hej bloggen! :)


Jag vet ärligt talat inte vad som hänt med mitt bloggande på senasten tiden..?! Inläggen har blivit obetydliga till antalet och innehållet är heller inte det bästa.. Skärp dig Anna!! Ska försöka skärpa mig nu att blogga mera, varje dag!

Annars då? Well, blev utgång igår med mina skönaste babes! Tequila, isbitar, cage to shake some ass och hemma halv 6 på morgonen är utgången i ett väldigt litet nötskal, vi ska inte gå in på detaljer, hehe.. nemen vi hade sjukt kul iallafall! Positivt dessutom är att man faktist mår väldigt bra idag! På tal om idag.. vad ska jag göra? Ska kanske sticka till stallet en sväng ifall A vill ha mig dit som sällskap(edit; inget stall för mig idag, A rider, danke shöön! :D ), men senare ska jag ut och käka med K, troligen? Och på kvällen till maxmo en sväng för att hälsa på min lilla Daisy.

Fredagen spenderades hos K med skönt folk och chilltimes med vattenpipa, nääjs! Resten av veckan hr jag ägnat åt skolan, hängt vid Wayne's, varit på stallet och gillat läget!

Bloggar mera senare, men här är iaf några bilder från den gågna veckan;


SötDaisy!


Wayne's med N!


Svettig töntpåni!


snöigt värre


mera Wayne's, no i'm not addicted! hehe..



Friday's outfit


fredagschill med bl.a. dessa shöne bruuudar!


Tequilaaa! med mäkkis-salt .. wait, say whaaat??!!


extremt suddigt.. älska mobilbildskvalité!


ice ice baby!

That's all for now! Ha en fin söndag allihopa!♥

P.S. Note to myself; Köp en kompaktkamera asap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0