evening on a very normal Tuesday, almost.

Mitä vittuu sä teet vielä mun päässä? Ainakin tänään. Olin jo melkein unohtanut. Nyt haluan vain että häviät mun elämästä, koska en kestä tätä enää. Haluan olla jonkun kanssa joka OIKEESTI välittää, eikä vaan leiki välittävänsä. Koska et näytä välittävän paskaakan. 

Anyways, hello bloggen!

Har varit riktigt aktiv både igår och idag!! Igår efter skolan drog jag och Niina iväg till GW-Wayne's för en latte och en trevlig pratstund som blev vääldigt lång! Var hemma igen runt 5, åkte då en snabb sväng till affären. När klockan var lite över 7 befann jag mig på gymmet! Blev ett pass i ganska normaltempo, 40 min löpband, 10 min spinning och muskelövningar för mage,rygg,rumpa,lår! Duktig chey tog ännu en sväng via K för att ta en kort snackis! Sen hem, i duschen och sova!

Idag steg jag upp runt 7 igen, fixade mig, skjutsade brorsan till skolan och åkte sedan själv vidare till min egen skola. Befann mig där ända till 2 på eftermiddagen, då jag äntligen fick hemsläpat min röv, hehe. Drog på mig stallkläder och åkte ner till stallet, red pony, fixade klart allt osv. Blev klar runt 5 så hann vara hemma en liten stund förän jag återigen drog till gymmet! Blev ett konditionspass idag med mycket intervaller, uppförsbackar och högt tempo, sammanlagt 60 minuter på löpbandet. Fick också bli lite magmuskelövningar, men annars räckte det br för dagen. Kom hem först 10, så nu har jag duschat och slängt i mig lite mat. Ska nog sova nu för är helt sjukt trött!

Vi hörs imorgon babes!



fortf. bildbrist, så bjuder på en outfit-bild från jullovet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0