tidsfördriv..

Smeknamn: Typ söderi?Haha, kärt barn har många namn men inte jag (;
Födelsedag: 21 mars 1993
Bor: Mestadels på högbacken med mami & bruschaan
Arbete: Inte för tillfället, flitig studerande här hej! .. *host*

FAVORIT…
Färg:
ROSA! Och typ turkosblå! Och GRÖN!
Plats: Stallet med min bäbis!
Drog: Godis? hehe
Fordon: Min lilla bil!
Film: Lejonkungen och Pocahontas var iallafall mina favoritfilmer som barn!
Djur: Häst & hund
Affär: Cubus(kommer snart till vasa!!), H&M, Vila
Serie: Vampire Diaries för tillfället!
Café: Waynes Coffee i GW Gallerian
Skor: Killerheels in my heart forever!!! ♥

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
Aaaalldeles för ofta..
Gnälla: Om jag är missnöjd över något så kan det hända.. men är oftast positiv!
Skrika: Ja..
Sova: Jodå, sömnkvalitén är ju en helt annan sak dock..
Drömma mardrömmar: Det händer väl alla!
Drömma sexdrömmar: Det händer väl alla!
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv! Försöker att inte bry mig om vad andra tycker och tänker om en. Tar ingen skit.
Klä dig i svart: sällan, färger reflekterar min personlighet mycket bättre!
Hata folk: Aldrig utan anledning.
Lita på folk: Jag litar på mina närmaste vänner! Med såna man känner mindre bra ska man dock vara försiktig om vad man kläcker ur sig..

NÄR…
Åt du senast:
2 h sen kanske? Blåbärskvarg, mumma!
Läste du en bok senast: Eeeh.. typ någon vecka sen.
Var du på konsert senast: Kalajoki, om det räknas? Hehe :)
Köpte du något senast: Idag.
Kysste du någon senast: Pussade påni igår!!
Svor du senast: ingen aning?brukar slinka ut såna ord alltid emellanåt utan att jag märker det..
Sjöng du senast: Idag i bilen påväg till skolan!
Klagade du senast: idag.. har träningsvärk så in i helv....e
Är det sommar: då snön smälter bort, solen skiner och det är minst 15 grader i skuggan därute!

VEM…
Saknar du:
Lilly. Always gonna miss her..
Rörde dig sist: öh, vet inte??
Kysste dig sist: ... :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Niina och hennes superidé till penkkis!! :D
Fick du sms från senast: Ansku


HAR DU…
För många vänner:
Nerråå.
Tvångstankar: Bara smågrejer, inga riktiga ångestladdade grejer.
Någon annan psykisk sjukdom: Återkommande panikångest
Färgat håret: Ja, ska färga det snart igen för att få rätt nyans!
Brutit några ben: inte ännu.. *peppar,peppar ta i trä*
Några piercings: öronen och naveln, tungpiercing på G!
Egen dator: Yessir!
Gjort bort dig rejält: Flera gånger.. :)
Bra självförtroende: Ganska bra faktist!
Kysst någon: flera!
Haft sex: who hasn't? surprise!
Sagt jag älskar dig till någon idag: nepp
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: jo och nej
Dumpat någon: jeu
Blivit dumpad: jo
Velat vara otrogen: näj

HUR….
Går du:
fort!kompisarna brukar kommentera att jag går för raskt ibland haha
Fördriver du tiden: läser hästbloggar, bloggar i egen blogg eller kollar tv6 halva dagen!
Mycket pengar har du: det varierar väldigt mycket från månad till månad! Men så mycket så jag iaf har råd att ha häst och ändå ha pengar till annat!
Tjänar du pengar: Nee, men vill ha jobb nog!
Ofta diskar du: Typ aldrig. Vi har diskmaskin!
Ofta städar du: städar lägenheten 1gång/vecka! *duktig*
Ofta träffar du din familj: varje daaag..
Mycket äter du: I eat to live, not live to eat.

ÄR DU..
Förstående:
Jo, psykolog nr1!
Öppensinnad: ohyes!
Arrogant: nee?
Osäker: Oftast inte!
Blyg: När jag känner mig obekväm men inte ofta.
Smart: Jo, faktist! Det kanske inte märks så ofta men.. :)
Sentimental: Ganska så!
Pratglad: Pratar FÖR mycket för det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0