Thursday, again!

Go'kväll allihopa!

Har gymmat som ett tok på Bodystep efter skolan idag så är helt utmattad. Slutade skolan vid 16.00, men har inte haft några egentliga lektioner förutom en. Menmen, har iallafall varit och pratat med studiehandledaren och fått klart för mig vad jag ska göra med mitt liv och vart jag ska söka! Mer om det kommer såklart sen när det blir mera aktuellt, mot våren alltså! ;)

Annars rullar livet på som vanligt, inget speciellt har hänt eller så. Mina två muppar besökte mig ikväll så jag blev lite återupplivad från mitt dödströtta tillstånd. Ska nog gå och kolla lite tv nu, sedan sova! Godnatt! :)


Min pony är sötast! + att detta är en hint om vad jag kommer göra i min framtid.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0