There are no words to tell you how much you really mean to me.



Varje dag får du mig att inse hur mycket du betyder för mig. Du är speciell.
Du får mig också att inse hur mycket jag skulle ha ångrat mig ifall jag inte tagit denna chans.
Det kommer vara du och jag för evigt. Jag älskar dig över hela mitt hjärta. Mina känslor till dig kan inte förklaras med ord, för det finns inga ord tillräckligt värdefulla för det. Jag har själv också svårt att förstå hur något som inte är mänskligt kan betyda såhär mycket för mig. Jag får mig att framstå som en idiot då jag skriver detta. Ni får skratta om ni vill, jag bryr mig inte. Han är ändå den som betyder mest här i livet. En varelse som är trogen och ärlig, med ovillkorlig kärlek. Ett ståtligt djur med så stor makt, som ändå ger efter för mig, människan.
Jag vet att du var speciell. Jag visste det redan från första gången jag såg dig. Men att du skulle komma att betyda såhär mycket för mig, det visste jag inte. Du har något som ingen annan har. Det finns något speciellt i dig, något annorlunda. Att vi har våra svårigheter ibland gör bandet ännu starkare mellan oss. Jag önskar jag kunde berätta med ord hur mycket du betyder för mig. Jag önskar att du skulle förstå de orden. Jag hoppas att bandet mellan oss blir bara allt starkare. Jag gör vad som helst för din skull. Att jag sade att jag älskar dig är inte tillräckligt. 

Jag hoppas på en lång framtid tillsammans med dig, min finaste. Jag finns med dig hela ditt liv, ända till sista sekunden. Du är värd allt svett och alla tårar och mycket mer.

Min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0