Sorry för mitt damp igår..

Chacha bloggen!


För det första, ang. mitt fina dampinlägg igår.. JA, min externa hårddisk HAR kraschat.. :'( Med 1456431363651553 bilder, filmer osv. Jag dör typ massor. Vi ska föra den på reparation och jag BER till Gud att de kan rädda bilderna!!!

Annars förutom mitt dampande har jag ägnat i princip hela helgen åt min förkylning, maxmochill och besök till stallet. Imorgon är det back to reality igen och jag hoppas att jag blir frisk snart så man orkar som vanligt! Om en liten stund ska jag sticka in till stan och sedan ner till stallet som vanligt. Resten av söndagskvällen ska jag ägna till lite skolarbeten och sånt. Hoppas ni haft en riktigt fin helg allihopa! Puss på er!♥


me @ the moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0