Mobileblog

Tjing!

Bloggar somsagt från mobilen, orkade inte plocka fram datan ur väskan.. Anyways, har varit riktigt aktiv idag! Drog ju till stallet, fixade allt där+red heppe osv. Kom hem till hb, käkade lite smått, packade gymväskan och stack iväg till gymmet! Satsade på kondition idag, så spenderade 1h på löpbandet. Solade också en snabbis. Ska börja sola igen för saknar verkligen att ha en snygg bränna!(nog för att jag aldrig blir "vit" men ändå, ni fattar.. ;) ) Aja, sen drog jag hem, käkade lite, duschade och fixade mitt rum+klädskåp eftersom det såg så stökigt ut.. Papi hämtade mig runt 9 och är nu alltså hemma i maxmo, men är sjukt trött så ska sova nu! Hörs mera imorgon, godnatt! :)

idag på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0