Memories of a summertime

Jag sitter här hemma för mig själv och spenderar kanske den tråkigaste fredagskvällen någonsin. Skulle önska att det blev sommar NU. Allt ÄR mycket lättare på sommaren. Har en massa planer och idéer angående "vardagen" och "hästlivet" som jag vill uppfylla, speciellt inom det senare. Kommer ju bli min första vår&sommar med hästen, så jag väntar spänt på allt vi kommer att hitta på! Kort sagt; Det räcker med snö nu, tack!!!! :(

Bilderna här under är från tiden med Cavat, dessa tre från en hoppträning på sommaren. Min typ livs bästa hoppträning, hittills iallafall! Vinter/Vår/Sommar 2010 red jag denna fina pony. Minnen.♥







Sen ännu 3 vinterbilder på mig och Cäbis, bara för att! :D






Menmen, ska inte klaga, det blir väl sommar förr eller senare. Istället ska jag berätta om min dag! Först i skolan, helt perusdag, sen på arbetsintervju. Gick väldigt bra och jag kommer troligen invänta några trevliga samtal inom en snar framtid, oppaa! Efter intervjun körde jag hem. Käkade och städade sen med mami. Men har varit sjukt seg hela kvällen så blev tvungen att skippa gymmet idag, sadface. :( Så åker nog dit imorgon då istället!

Ska sova tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon! Ska till stallet på morgonen, rida och sånt. Det är så sjukt härligt att vara där tidigt, inge folk osv. :) Ska upp tidigt på söndag också, för då är det dags för hoppning! Oppaaa! Jeees, menmen lateeeers you guys!

(sorry för ett väldigt hästigt inlägg, sådä btw..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0