keep smiling!

Tjing!

Kom nyss hem från skolan! Helt normal dag skulle jag säga, inget nytt och inget speciellt, förutom att jag var extra aktiv på matten, och jo intresseklubben antecknar! :) :) :)

Anyways, idag ska jag plugga lite extra, har en del uppgifter som måste göras. På kvällen blir det gymmet som vanligt! ;) Har konstigt nog inte jordens träningsvärk idag, fastän jag igår var helt hundra på att det skulle vara så.. nåja bra det bara. Lite trött och seg är man väl nog endå, menmen! Har ni vasabor förresten märkt hur sjukt kallt det är idag? Dum fråga, för det har ni väl säkert! Uschdå. Tacka min bästa papi för att jag har biiiil, så man inte behöver stå på busshållplatsen och frysa!Näe, nu ska jag laga lite käk till mig! Ja och juste, fick ett trevligt samtal idag, ska på arbetsintervju på fredag, trevligt! :)

Ajaa, lateeeers!


glad chey redo för spontanutgång en kväll på jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0