January 16th, 2012

Godmorgon!

Måndag igen då! Ska till skolan först kvart över 1, men har varit uppe sen kl6 imorse. Kom alltså hem från maxmo, har skjutsat brorsan till skolan och chillat en lång stund! Ska ta och chilla/powernappa lite nu också, för att sen sticka till stallet en sväng! Skönt att börja så pass sent på måndagar så man hinner göra stuff FÖRE skolan också! :)

Aja, så blire skola från 13.15-14.30. Ikväll ska jag plugga lite och säkert dra ett träningspass på gymmet! Måste också försöka komma ihåg att åka till posten och hämta ut min nya externa hårddisk som jag beställt! 

Det är väl allt jag har att skriva hittills, hoppas ni alla har en fin måndag och en bra början på den nya veckan!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0