JANUARI 1st, 2012

Hej på er och Gott Nytt År!

Idag är det söndag 01012012, första dagen på det nya året! Vi ser tillbaka på år 2011 och kommer ihåg alla de härliga upplevelser som vi varit med om. Personligen var året 2011 ett härligt år för mig! Det hände massor med roliga saker, men de som jag kommer komma ihåg mest är min 18-års födelsedag, resan till Alanya och såklart köpet av min häst. Det finns såklart också flera småsaker, men de är personliga så jag kommer hålla dem för mig själv. :) 

Nyårsaftonen var väldigt minnesvärd! Firade med en tjock bunt av viktiga vänner och träffade nya och härliga människor. Började hos mig på hb med lite partytimes, skålade i stan på tolvslaget till fina raketer, shejkade loss på dansgolv and so on. Hittade mig själv hemma först klockan 8 imorse, så det gick ganska fort att stupa i säng.

Vaknade runt 1 idag, ovanligt pigg och kry faktist! Fick börja med att plocka upp efter gårdagen, ta en dusch för att fräsha upp mig och så småningom åka en sväng ner till stallet för att önska ponnyn gott nytt år. Klockan blev 4 när jag återigen hoppade i bilen och brummade iväg till maxmo var jag befinner mig nu! Har ägnat kvällen åt att spela sims 3 haha! Så nu ska jag fortsätta med det! Ciao!♥


Bilder från de senaste dagarna:


A kom och kollade på heppen i fredags och provred honom lite på samma! :)


Sims 3 och Sims 3 pets anlände i fredags, PANG så var jag beroende!



Tomtebloss påväg till hamnen!  ||   Partybabes @ Royal igår! K saknas på bilden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0