I-landsproblem..!!

Tjena!

Jag har på senare tiden funnit ett nytt i-landsproblem i min vardag. Jag kan inte äta godis längre. :( Kan inte njuta av godis i någon mängd, utan att börja må sjukt dåligt. Mår just nu för tillfället också så sjukt dåligt, vill bara spy, och det snurrar i huvudet. Har knappt käkat godis på snart 2 månader och har istället börjat äta mycket nyttigare och tränat mera. Min kropp tål tydligen inte blodsockret som först rusar upp och sen rasar ner i en väldigt hastig fart.. Men det är fan dåligt, för nu när andra halvan av dagen har gått åt helvete (orkar inte förklara vad som hänt..), har PMS-problem som fan och vill tycka synd om mig själv med lite godis i soffan framför tv, börjar jag genast må så himla skit så fort jag fått ner några bitar godis.. :( Aja, får väl försöka hitta något annat gott jag kan unna mig själv med då isf! :)

Iallafall var den första delen av dagen bra! Vaknade tidigt, skjutsade bror till skolan, åkte själv till skolan och åkte hem därifrån redan vid 11. Så käkade snabbt på samma jag böt om till stallkläder och åkte sedan ner till stallet. Red min finaste pony idag som vanligt. Han har blivit så grymt bra nu, går bara bättre och bättre hela tiden! Jag är överlycklig! ♥

Menmen, ska försöka att dricka en massa vatten nu så jag mår lite bättre, sedan sovdags för är sjukt trött. Godnatt sötnosar! :)


You make my day worth living, every day. Over and over again. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0