En alldeles för tidig onsdagsmorgon

Godmorgon!

Vaknade redan tjugo över 7, så har varit vaken i över en halvtimma redan. Vet inte varför, men kunde helt enkelt inte sova.. Vart pigg då redan! :)

Blev stallet igår efter skolan, sen till gymmet med min babe! Blev en Bodyattack-timme och jag kan säga, fyfan så död jag blev! Både mina magmuskler och rövmuskler höll på att börja krampa av träningen, pga att jag tränat ganska så hårt i måndags också. Bodyattack är ju den mest kaloriförbrännande och effektivaste timmen så inte konstigt att jag vart lite slut efteråt! ;) Så det blev att åka hem efter det. Hoppade i duschen, käkade snabbt och tog tag i pluggandet. Skrev svenskaessä för HAND i ca 2h och efter det vart jag helt slut så stupade i säng och somnade bums!

Idag står skolan som schema på vanligt, men först från 9:45 och fram till ca 16:00 (snark..). Har iallafall håltimme mitt i dagen så ska dra mig till stallet då en sväng för att rida och sånt! Annars har jag inga egentliga planer för idag, blir nog ledig dag från gymmet efter 2 intensiva gymdagar, ska ändå gymma imorgon igen så!

Menmen, eftersom jag inte blev helt färdig med mitt pluggande ska jag fortsätta nu! Vi hörs mera ikväll, pussaar!♥



Baby och jag påväg till Alanya i höstas! Saknar..!!

Kommentarer
Postat av: maaaaandz

my nose look BIIIG :/

2012-01-18 @ 09:12:59
URL: http://shakeyourhead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0