Djurpsykologi och allt detdär..

Tjuuuh!

Har er helg startat bra? Min har det iallafall! Har varit igång sen 9 imorse. Åkte till stallet nästan genast jag stigit upp, så hann rida och sånt i härligt solsken! Sen har jag ordnat och fixat i rummet lite och funderat på en massa. Jag har märkt en sak förresten. Jag tänker, MASSOR. Hela tiden dessutom. Typ, massa problemlösning och sånt. T.ex. funderar jag jättemycket på varför vissa djur beter sig som de gör och vad det finns för ursprung till det uppkommande "problemet"? Djurpsykologi alltså. Tycker det är så himla intressant så skulle kunna snacka om det i evigheter utan att tröttna!! :D

Aja, sitter och planerar för kvällen, morgondagen och framtiden i förövrigt. Livet ser återigen lite ljusare ut, så humöret är på topp! Nu ska jag roa mig med något annat, förän jag sätter igång med kvällen! Och NEJ, ingen utgång ikväll, det skall chillas till max med en superfin vän!♥ Imorgon ska jag upp halv 8, för hoppträningar står på schemat, så ska FÖRSÖKA att inte vaka hela natten! 

xoxo


jag har inga nya bilder på datorn, jag gråter bloood! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0