Chillin' on a Sunday

Blev uppväckt imorse kl 07.20 av mitt alarm. Var bara att stiga upp, koka kaffe och slänga på sig stallkläder. Efter många om och men befann jag och S oss på stallet kl 9. Vi riggade upp en liten hoppbana i manegen som hoppades sen med den världsbästa ponnyn! Fixade allt i stallet, skjutsade S till travbanan och befann mig hemma nästan exakt kl 12. Hann sitta ner en stund, käka frukost (??..) och bara chilla. Papi hämtade mig runt 2 och sen dess har jag befunnit mig i maxmo. Har bara segat hela kvällen med Daisy. Nu är mina ögonlock tunga som bly efter en natt med för lite sömn(somnade först efter 1 förra natten..) och tidig uppstigning både lördag och söndag, så ska ta och gosa ner mig under täcket. Imorn ska jag dessutom upp vid 6 igen.. galet iknow.. but that's life, bara att stå ut med det!:D

Aja, puss på er!


bild från hoppningen idag, i brist på andra bilder.. jagvet, tråkigt för er icke-hästintresserade.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0