busy friday..!

Godmorgon!

Uppstigning vid 7 imorse som vanligt. Har duschat, druckit morgonkaffe, käkat frukost(!!)och sedan skjutsat bror till skolan. Kom hem, har sminkat mig och så. Hade bestämt att jag skulle gå utan smink nu i en hel vecka, men det misslyckades idag, måste ju slänga på lite smink då jag ska på arbetsintervju! Men iaf så blir det såntdäär "BOOOM"-moment då man kollar på sig själv i spegeln, snygghetsfaktorn blir amazing då man varit utan smink en längre tid! Dessutom tackar min hy för att slippa sminket, så ska nog köra sminklös ännu efter idag!
Efter arbetsintervju står både städning, tvätt av kläder och gym på schemat, så kommer ha fullt upp hela dagen! :)

Aja, måste ännu välja ut kläder och sen ska jag sticka iväg till skolan! Vi hörs senare, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0