You will always be the first, I will never forget.

Torsdagen spenderades hemma, i skolan och på stallet. Samma sak gällde idag. Idag började dock vårens studentskrivningar, modde textkompetens stod först på listan. Gick relativt bra, tror jag.. ?! Godkänd är man iallafall. Just nu sitter jag i maxmo och tråkar, ska nog sova snart för blir tidig uppstigning imorgon, ska gymma och sånt, nice!!

Annars flyter livet på som vidare, jag mår bra och inget speciellt står på schemat. Dock har jag en massa saker snurrande i huvudet, vilket gör att det känns som om jag har saker att fixa HELA tiden. Aja, återkommer till er, förhoppningsvis imorgon! PUSS!♥


♥ L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0