Work it baby, work it hard!

Sådär! Nu har jag tränat, käkat, duschat och gjort mig klar för sovdags. Blev 45min löpband och 30min core idag på gymmet. Mina ben kommer vara mos imorn av allt springande, men vad kan man! ;)

Idag har jag också hunnit med stundentskrivningar, engelska hörf. stod på tur! Skrev ju engelska i höst, men vart missnöjd över resultatet så testar att höja! Kändes iallafall som att det gick väldigt bra. Efter skrivningarna åkte jag hem en sväng, böt om och fortsatte sedan vidare till stallet, var jag spenderade nästan 4h, vilket är länge med tanke på att jag INTE red något idag. Halv 4 brummade jag iväg därifrån, hämtade bror min från skolan och sen hem! Hann planera lite träningsschema och söka fram böcker inför studenten och sen blev det dags för gym. Oj huhhuh vilket dag igen! :D

Imorgon kommer jag nog ha lika fullspäckat. Ska försöka klämma in stall, jobb-besök, skola, gym och kaffe med vänner på en hel dag.. ! Kommer bli tajt, men det ska nog gå! ;) Aja, nu ska jag krypa ner i sängs, är sjukt trött och börjar dagen kl. 07:00 imorgon igen. Vi hörs då, godnatt kompisar!


Jag för nån vecka sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0