7th and 8th of February, 2012

Tisdag:

Tog för en gångs skull en sovmorgon till halv 10! Steg upp, fixade mig och åkte till skolan för en väldigt onödig lektion. Efteråt blev det Ax2 times med käfi på abc, en kort kaffe blev tillslut en kaffepaus på över 3h! Det var bra att få uppdatera varandra om alla händelser under den senaste tiden. Blir lätt så man inte hinner eller tar tid för att träffas, eftersom båda har mycket på gång. Vet att detta också gäller mig, och att A inte är den "enda" som blivit utsatt för det. De som känner sig utsatta, vill jag säga förlåt till. Har en massa på gång, fastän det inte är konkret är det en massa saker som snurrar runt i huvudet och jag vill ha det bortfixat för att kunna koncentrera mig på annat.. :/ Aja, på kvällen hängde jag iallafall en stund med min fina raksu och flippade lite som vanligt! :)


Onsdag, igår:


Blev mittiallt en sovmorgon igen till lite före 10.. Slöade en stund, fixade mig och åkte till skolan. Blev en chill skoldag igen, slutade kl 14, så drog ganska hastigt hem, böt om och körde ner till stallet. Efter stallbesök and all that blev det dags för träning på gymmet! Tog det dock ganska lugnt idag med Core och stretching + uppvärming på löpbandet. Klockan var massor när jag kom hem, så duschade snabbt och kröp ner i sängen nästan genast efter det!


shaisse, här vart man minst sagt BRUN.. dethär var förra vintern.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0