Feb 25, 2012

Godmorgon!

Jag är väl säkert den enda idioten som är uppe denna tiden på en lördagsmorgon?!? Steg upp egentligen kl 6 redan, åkte in med papi till stan och nu befinner jag mig alltså på hb. Dricker morgonkaffe och försöker njuta av tillvaron. Om lite på en timme ska jag nog sticka iväg till stallet. Kommer bli intensiv disciplinträning med hästen, stallchefen ska hjälpa mig lite. Efteråt ska jag iväg till travbanan och hälsa på S&S. Kanske jag hinner en sväng till gymmet också, ska kolla om det går någon bra lektion där! Aa just de, måste komma ihåg att åka en sväng via Djurcentrum också, ska köpa en grejs till Daisy.

Kvällen står sådär halvklar, idéer finns, men inga planer fastspikade till 100% säkerhet. Troligtvis ska jag träffa **** och sen blire KANSKE krogen. Vi får se, men har lite pressure här av vänner som tvingar mig, haha..! :) Ska nog köra nyktert då isåfall, har inte "råd" att vara bakis på söndag då jag ska ta hand om heppe + att jag ska träna!

Menmen, nu ska jag bara chilla en stund, vi hörs nog senare! Hoppas ni får en fin lördag! :)


jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0