Tuesday-hell.

Godmorgon.. Vädret därute är så otroligt deprimerande just nu. Ge mig sommar, snälllaaaaaa?! Börjar fan seriöst tröttna på denhär jävla skitvintern just nu.. :( Gaaaah, frustrerad.

Aja, förlåt för mitt angst. Dagen har nog inte börjat som den bästa riktigt. Har vaknat ca 100 gånger under natten, kollat klockan och somnat tillbaka. Imorse när jag steg upp började jag må så himla dåligt. Mår fortfarande det och funderar snart om det är vinterkräksjukan som tänker komma på besök. I och med pissväder och pissmående blev det inge stall imorse heller.. Nu väntar jag bara på att klockan ska ticka mot halv 12 så jag får åka iväg på lite jobb-info och sedan dra mig vidare till skolan. Efter skolan ska jag släpa mitt ass till stallet och sen är det dags för gym.

Näe, ska nog koka lite kaffe och hoppas på att illamåendet går över. Lateeers! :)


Inne på Kappahl med mami i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0