fuckin' snowstorm....... !!!

Gosh.. Kan man seriöst bli mera irriterad på dethär skitvädret. Värsta snöyran på gång här nu, uschfyochbläääää. Bilen vart typ helt igentäckt då jag slutade jobbdagen. Men förövrigt gick det jättebra på jobbet, fick återigen höra om att man är naturbegåvning, inte för att skryta, hehehe.. :) Slutade somsagt halv 3, så nu har jag bara segat här hemma. Ska fortsätta med det en stund till, sen ska jag sticka iväg till stallet och därefter genast till gymmet! Jag är fan busy woman 24/7 typ. Måste dessutom sova tidigt ikväll!! Sov bara ca 5h inatt så är sjukt trött just nu. Dessutom är det jobb på schemat imorgon igen! Så börjar jag ha smått panik eftersom jag borde börja läsa på studenten.. shaisse! Menmen, ska kämpa hårt nu, så blir det nog bra! :)


old pic.. men borde nog satsa på sånthär hår nån dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0