Feb 28, 2012

Hejsan sötnosar!

Verkar tydligen som om jag glömt bort att min blogg existerar...!! Såå,vad har jag gjort de senaste dagarna? Helgen blev lugn, somnade halv 10 på lördagskvällen, var aktiv vid stallet i söndags och så blev jag av med min Pullo-söndagsoskuld, som chaufför dock. Måndagen spenderades på stallet, kvällen på jobbet och halva natten hos en kompis. Idag har jag också hunnit med en sväng till stallet + jobbat ända till 7. Ska duscha nu och fixa mig lite, sedan iväg och träffa T. 

Imorgon är det igen dags för jobb från 7:30 och framåt.. Sen tilll gymmet och stallet! Får se om jag kommer ihåg att uppdatera här.. Annars hoppas jag ni har det riktigt bra kära vänner! Puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0